Uzņēmumiem

Mēs visi izjūtam finanšu krīzes sekas un tās, iespējams, turpināsies kādu laiku. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu labākos padomus Jūsu uzņēmumam, lai pretotos lejupslīdei.

  1. padoms – Turpiniet reklamēt savus pakalpojumus – Jūsu konkurenti to darīs!

Jebkāda veida lejupslīdē, uzņēmumi var apsvērt ideju samazināt savu mārketinga budžetu, vienkārši tāpēc, ka tas šķiet viegli, lai gūtu ātrus ietaupījumus. Tomēr tā ir nepieciešamība, nevis greznība, kā daži cilvēki varētu domāt. Jūs vēlaties, lai Jūsu bizness turpina attīstīties un Jums būs nepieciešams mārketings, lai turpinātu piesaistīt arvien jaunus klientus. Jebkurā lejupslīdes laikā, tirgus kļūst daudz konkurētspējīgāks, tāpēc, ja Jūs atsakāties no mārketinga, vai samazināt mārketingu, un Jūsu konkurents palielina savējo, kas, Jūsuprāt, būs veiksmīgāks? Gudras kompānijas ievieš vairāk mārketinga, ne mazāk.

  1. padoms – Sakārtojiet savu mārketingu

Ir divi galvenie punkti, ko Jums ir nepieciešams apskatīt, lai pārliecinātos, ka Jūs esat labā pozīcijā ekonomiskās lejupslīdes laikā. Pirmais ir Jūsu zīmols; vai tas izskatās draudzīgi, profesionāli un uzticami? Otrais ir Jūsu mājaslapa. Mūsdienās ikviens sagaida, ka Jums ir mājaslapa, bet pārliecinieties, ka tā ir pareizi izstrādāta. Slikta mājaslapa ir gandrīz sliktāka nekā nekāda mājaslapa.

3. padoms – Esiet neatlaidīgs

Negaidiet, kad citi uzņēmumi nāks pie Jums; Jūs nevarat to atļauties. Pat šajā lejupslīdes laikā, es joprojām dzirdu daudz cilvēku, sakot: “Mums nevajag vairāk klientu.” Jā, Jums vajag. Ja lejupslīde pasliktinās, vai skar kādu no Jūsu klientiem, viņi sāks meklēt lētākas cenas. Kad tas notiek, Jums ir jāaizstāj šie vecie klienti ar jauniem. Kad Jūs mēģināt piesaistīt klientu, skaidri norādiet Jūsu produktu / pakalpojumu priekšrocības.

4. padoms – Rūpējieties par saviem klientiem

Rūpes par Jūsu esošajiem klientiem nodrošinās, ka viņi ir laimīgi, un, iespējams, sniegs jaunus darījumus. Arī tad, ja viņi ir apmierināti ar Jūsu produktu / pakalpojumu, ir daudz lielāka iespēja, ka viņi ieteiks Jūs saviem draugiem / kolēģiem, kas nozīmē jaunus klientus.

  1. padoms – Veiciet aptaujas!

Tas ir lielisks veids, kā uzzināt, kā Jūsu esošie klienti Jūs uztver. Ja ir kaut kas, viņuprāt, ko Jūs varat uzlabot, viņi to Jums pateiks, un tas palīdz Jūsu uzņēmumam būt labākam un stiprākam, un spēs piesaistīt vairāk klientu. Nebaidieties no mazliet konstruktīvas kritikas!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *